Mittiveckan

Hej kära ni! Vad torftig den här veckan har varit. Blev superglad igår när jag såg att min surfer girl Madde har kommit hem till Landet Falukorv! Tjoho! Vi ska ses på torsdag och jag vill höra ALLT om hennes och Johans surftrip :)
 
Fick reda på att kursen Hållbara Livsmiljöer 2050 som jag ska läsa i höst börjar den 21 augusti (nästa vecka alltså). Den 21 augusti är en tisdag och tydligen kommer den kursen vara förlagd på tisdagar = krock krock krock i schemat. Den krockar med kursen Ledarskap - konsten att leda som också kommer att hållas på tisdagar. Så nu måste jag välja!
 
Tror dock att jag redan gjort mitt val.
 
Mitt val.
 
Apråpå fisk/valar: träffade Sillen igår. Mycket trevligt! Hehe. Blev en fika på stan och massa prat. Apråpå Malin (mig själv) och OS, som förvisso är över nu - visste ni att det finns en kinesisk pingisspelare som heter Ma Lin?
 
Photos: Ma Lin wins Olympic Men's Table Tennis Singles gold
Guld tog han också, den jäkeln. I Beijing 2008. Gillar fokuset i hans ansikte..
 
//Mallan

Kommentarer
Madde säger:

Åh så glad jag bliir! De ska bli så kul att träffa dej! :D Håhå!

HAAHHhaha tur att du inte har samma min som Ma Lin när du spelar pingpong :P..

Pusspuss <3

2012-08-16 | 00:31:25
Bloggadress: http://denmadde.blogg.se
Mallan säger:

hahaha det vet man aldrig - jag ser nog likadan ut i fejset som min kinesiska namn buddie! :D <3

2012-08-17 | 07:51:49
Bloggadress: http://mycketmeramest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback