Mjao

Fick ett mail igår. Ingen snigelpost här inte, utan ett e-mail plingade ner i inkorgen på min Gmail. Kändes väldigt 2000-tal på något sätt (har levt fler år på 2000-talet än 1900-talet så jag har väl i och för sig vant mig/varit uppvuxen med e-mail). I alla fall så var det ett mail från den Kursansvariga på kursen Ledarskap - konsten att leda som jag alltså ska läsa på Linköpings universitet!
 
MASSA information om kurslitteratur, schema, betygskriterier osv. Massa information som satte fjärilar i magen på mig. Och hela tiden malen tanken "tänk om jag inte får några kompisar?" i huvudet. Då får jag kuckelura själv i min lya och börja sticka raggsockor eller något. (Notera att det enda jag lyckats sticka i mitt liv är ett par Lovikavantar  som är olika stora och en räka med tomteluva som egentligen skulle bli en mask. Läpparna blev lite väl stora.)
 
Examination. Fördjupningsarbete. Seminarium. Orden låter så svåra och skrämmande men egentligen är det ju EXAKT samma saker som Prov, Skriftlig inlämningsuppgift och Redovisning i diskussionsform. Ungefär. Saker som jag gjort genom alla år i skolan och klarat av, like a boss. Det ska nog gå bra...
 
SNART SKA JAG LÄGGA UT BILDERNA FRÅN KARLSBORG, MINIGOLF OCH GOD MAT!!! Har inte haft några glasögon den här veckan men tydligen kom dom på posten imorse sa mami. :)
 
 
Den här boken är kursen baserad på. Den ser.... rolig ut.
 
//Mallan

Kommentarer
Anonym säger:

Du kommer få massa kömpisar! :D Å annars finns ja ett stenkast (om man kan kasta långt) bort. Blir säkert jättekul med gruppdynamik å sånt

2012-08-10 | 18:02:56
Mallan säger:

Åh tack :D då är jag inte alldeles ensammen ;) ja det ska bli intressant som tusan!

2012-08-12 | 18:03:47
Bloggadress: http://mycketmeramest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback