Norrköping

Ojoj. Sa farväl av mina arbetskamrater på BAE med en kladdkaka i fredags och sedan började äventyret. Packade in alla saker i bilen och sedan brummade mamma och jag (papi fortfarande sjuk) mot min nya hemstad Norrköping. Efter massa fixande så ser min lya bebolig ut!
 
Flög ut ur boet, hehehe. Flax flax!
Mamma var inte lika road när jag sprang efter ett par vingar. "Vi hade viktigare saker att göra" tyckte hon. Är inte bilder till bloggen viktigt????
Hejdå Husarvägen 40....
Kaos. Grejer överallt. 
Sedan började saker falla på plats. Eller ja, om de föll på plats av sig själva hade det varit förbannat smidigt. Nu var det mer "saker började plockas på rätt plats". One by one. 
Myste på kvällen med levande ljus.
Min mathörna. Och en handduk som ligger på tork på en av mina knallröda köksstolar!
Lite mörka bilder men detta är min garderob och mina tvättsäckar. Får fota i bättre ljus... Men på toppen av garderoben står den jättefina presenten som jag fick av Alva - M som i Malin!
Min hall. I dagsljus, hör och häpna!
Skylt som sitter på min badrumsdörr. Jag syftar på att i ett badrum skvätter man ( i alla fall jag ) mycket vatten, alltså är det en Splatter Area! Gustav tolkar Splatter Area som... bajs. Bara för att flodhästen på skylten, enligt honom, står och skiter så att det skvätter om det. Bevare mig väl.
Sovalkov
Klädhängare med fina bilder.
Mina fina gardiner!
All you need is love! Vackert fyrverkeri med hjärtan :)
Mina tehyllor <3
Vardagsrum!
Gustav och jag rostade bröd och drack te igår kväll. Mysfaktor HÖG
Fick en brödrost av G <3 Sååååå bra!
Några bilder från mitt crib.
 
Lunch och sedan ska jag trippa ner på stan och kika en schväng. 
 
//Mallan

Kommentarer
Johanna säger:

Vad fint det ser ut! :D

Btw så tolkade jag också splatter area som bajs... hahaha.

2012-08-20 | 19:38:47
Bloggadress: http://johannizchan.blogg.se
Mallan säger:

Haha åh nej! Får lägga till en egen skylt under... "OBS! Syftar på vatten, ej avföring" :D Tackar tackar!

2012-08-20 | 20:17:10
Bloggadress: http://mycketmeramest.blogg.se
Madde säger:

Ja shit va fin ditt casa blev! :D :D Hahaha håller med Johanna och G, såg precis samma sak. :P

2012-08-21 | 02:03:32
Bloggadress: http://denmadde.blogg.se
Mallan säger:

Rackarns!! haha va fail. Men men då behöver man inte känna sig hämmad iaf - det är fritt fram att göra sina behov på min toalett :D Danke!

2012-08-22 | 21:24:19
Bloggadress: http://mycketmeramest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback