Norrpan

Hade en finfin helg med Lovisa och testade Norrpans uteliv både i fredags och igår. BAM BAM BAM!
 
Fick en flaska rosé i inflyttningspresent av Lovisa.. Haha, farligt.
Yeah
Vi fick med oss Robin på festligheterna också
Lovisa och jag hade namnsdag :D
Så vi firade hårt
Hehe. Hoppas inte Corvar (min granne, C. Orvar som numer går under namnet Corvar) försökte sova tidigt...
Mina partyparaplyn användes.. eeeh.... flitigt!
The gang som invigde mitt crib på partaj
Robin satt i mitt fönster som en liten fågel
Dag 2. Blandade smarriga drinkar. Självklart med paraplyn!
Fina Lovisa!
Jag ville också va fönsterfågel
Dansade 2 nätter i rad! Och inte bara i min lgnh ;)
Haha, jaa vilka kvällar! Kundvagn åkte jag också i fredags. 
Vi drog till Puls, två kvällar i rad! :D Och klämde en pubrunda på lördagen.
Haha. Jaarå! Bishops arms - Fishwet! 
 
 
Så, nu orkar jag inte lägga upp fler bilder. Tvättid imorgon, tagga
 
//Mallan

Kommentarer
Madde säger:

Hhaha nämen shit va kul att ni hänger me R! :D Så otippat :D

Svar: ja eller hur :D
Mallan

2012-08-29 | 22:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback