OS FINAAAAAAAAAL PÅ SÖNDAG

Fy fan vad bra Sverige!!!! Kommer sitta häckad framför TV:n på söndag och heja allt jag kan. Men nu, bilder från helgen. Lägger upp dom idag så att det inte hinner bli ny helg... Ehehe
 
Den fina minigolfbanan i Karlsborg!
Gustav vann den jäkeln...
... men jag sköt längst i kanonen! :D Vilket inte alls hjälpte mitt minigolfresultat, dock så jag fick ut några aggressioner. 
Häftiga hål, eller "höl" som vi säger i Värmland
Jag var glad, trots att det gick dåligt. 
Slussen öppnade sig
Jättefin utsikt när vi satt och åt på Idas Brygga
Salladen var så god att till och med Gustav vågade äta! 
G i sin Star Wars-tröja. Och god grekiskt mat på Efesos. (Lägg märke till hur vi äter oss igenom denna dag. Bara matbilder..)
Borde kanske skaffa matblogg... Eller inte, för mina matbilder är väl inte dom mest förstklassiga. Ett stort grekiskt bröd täckte större delen av rätten men därunder gömmer sig ett UNDERBART oxfiléspätt och ett grönsaksspett. Träkolsgrillat. Med klyftisar till, eller som vi sportintresserade säger: "Klüftpotatis"
Blev ledsen när det tog slut. Vi fick FEM olika såser till och tömde Tsatsikin ungefär i samma takt som vi kan äta Guacamole, Gustav och jag.
Måste ju hålla glad min såhär på bloggen, eller hur? Råkade för övrigt klippa någon slags lugg på mig själv här om veckan. På ett sätt ångrar jag mig, på ett sätt inte. Hade jag INTE gjort det hade jag fortfarande gått och ruvat på idén tills den blivit värre, ännu skummare.
 

Sådär, fruktansvärt tråkiga bilder MEN nu är dom uppladdade. Eftersom mina glasögon kom idag. Sa ju att det berodde på dom!
 
 
//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback