Time passes

Insåg att det var EXAKT ett år sedan jag åkte till Grekland för att volontärarbeta. Och OJ vad mycket som har hänt under det året... MÅSTE tillbaka till Grekland så fort det blivit lite mer stabilt ekonomiskt där nere. VILL TILLBAKA!! Minnen, fina minnen. 
 
En liten sköldpadda som spurtar ner mot vattnet.
Neda Waterfalls.
Åh så många härliga människor jag träffade!
 
Levde på en strand, inte så fel....
Busade på flotte
Skrattade ut denne italienske man x antal gånger. Till exempel när han stack sig på en kaktus, som på bilden :D
 
Påväg ut i det okända, precis som jag om några dagar.
Jag och världens sötaste lilla Hatchling!
Fick jobba med att skydda mitt aboluta favoritdjur i 7 veckor. Hur underbart?!!!
Satt i kiosken och träffade många spännande människor (turister alltså). Här är jag och Peggy på ett sent shift i kiosken!
Besteg ett berg och surfade på en sten :)
<3 Sötaste!!!!
 
Campet <3
BÄSTA TÄLTET!!! Fjällräven.
Underbar resa. Fina minnen som jag kommer bära med mig resten av livet. Och OM jag vill åka på fler volontärresor. Har hittat ett projekt där man räddar regnskog i Fillippinerna. Men det får bli om några år!
Sedan hamnade jag en sväng på Rescue Centret i Athen. Blev sjuk och sängliggandes i 3 av fyra dagar...
Tvättade Cleo och hennes tank.
Vi kände oss som apor som kommit in till civilisationen igen. Bil? vad är det? Dusch?!
Höll på att inte ta mig hem pga strejer i flygtrafiken osv men kom fram morgonen därpå och fick krama min familj igen! 
 
Och nu flyttar jag snart in på Styrmansgatan 29B. Ett nytt kapitel i boken om mitt liv ska skrivas och det känns både spännade och pirrigt. Att börja på ett helt nytt och tomt blad. Oskrivet. Men vet ni vad det fina är då?  - Det är jag som är författaren.
 
 
 
 
 
//Mallan

Kommentarer
Anonym säger:

Superfina bilder på dig Mallan <3

2012-08-13 | 22:30:01
Mallan säger:

Tack Alexandra :D Fina sköldisar också! <3

2012-08-14 | 07:51:42
Bloggadress: http://mycketmeramest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback