winter wonder land

Hallå hallå! BILDER
 
Inleder detta inlägg såhär! För mina allra trognaste läsare så vet vi vad som hände i oktober 2009 i Gävle. 
 
FÖR ER SOM INTE KOMMER IHÅG OCH ÄNDÅ VILL VETA:
 
Fick en liten idé
Brände bocken. Men Tomtefar fick överleva! (När jag var ung och dum, hehehe)
Åter till nutiden. Gick på hockey i Örebro i lördags. Blä
G och jag körde Johnossi style på vår egna matchbild. Apropå Johnossi som släpper nytt album i januari!!! WOOP WOOP
Halvdålig bild på våra Lussekatter som vi bakade i söndags!
Gjorde min årliga Lusseorm.
LUSSESKÖLDPADDA! <3
Gustie och jag köpte snyggaste vägguret på IKEA.... MUMS!

Första advent var supermysigt! Som ni såg ovan så bakade vi, drack IKEAs Lingon- och äppelglögg och åt pepparkakor. Och kollade julkalendern! Måste faktiskt erkänna att Greveholm verkar lovande i år med. Vi får se vad det blir! Borde köpa en chokladkalender ändå kanske.
 
Köpte en Julstjärna för 10 kronor på ICA Spiralen idag. Och har satt upp min julstjärna i fönstret. BAM
 
Sådär. Där fick ni en gigantiskt bild på moi, så att ni inte glömmer bort mig - THE INVENTOR OF THE LUSSE SNAKE AND THE LUSSE TURTLE!!!!!!!!
 
//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback