BrölarN

Hade världens mördarpass på 8,75 timmar idag. Mot slutet när övertröttheten började slå in och dubbelseendet närma sig fick jag en kund som hade något slags tics/Tourettes syndrom. Det var en vuxen kvinna ~45 år som lät helt normal på rösten, ända tills hon började typ bröla mitt i meningarna.

 

"Jaa, okej men då förstår jag  -bröööööööööööl- så du kan alltså ordna en slutfaktura -bröööööööööööl-? Hur mycket skulle den gå på -brööööööööööööööööööööööööl-?"


Fick holda henne, garva näsan av mig, och sen fortsätta på ett så proffsigt sätt som möjligt... Även fast jag var väldigt lockad att säga till henne att älgsäsongen är över så hon kan sluta med parningslätena. 

Brunstig älg/kund


LEDIG IMORGON <3<3<3<33<3 Wääääääh!


//Mallan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback