GBG

Blev en lugn (på etanolfronten) firning av H i Göteborg med lite dans, god mat och trevligt sällskap. Vad mer kan man begära?

 

Helen i sin nya lugg

Vi gjorde egna Strawberry Daquiri, nam nam

Hamnade på en mystisk pub med massa utbytesstudenter från hela världen, spelandes "Mafia Game" med dessa. Intressant.

Busshållplatsen på Bergsprängaregatan, POW

Jag log mitt sötaste leende, för att charma eventuella biljettkontrollanter. Och så hade jag köpt biljett :P,P:pPP::.pp

Dansade! Tror jag såg Kajsa Bergkvist, eller hennes look alike. Bild kommer... Hehehee

Vi dansade tills svetten RANN

Svalkning i fönster på G

Sen på lördagen träffade jag Alexandra i Nordstan och gick och shoppade och pratade, MYCKET TREVLIGT. Eller som vi datanördar säger: 3vligt. Kom hem till Helens lya och svängde ihop en vegetariskt lunch simsalabim!

Kajsa och Fredrik intog Gbg och jag ställde upp herrkskapet inför fotografering á la Tripp Trapp Trull.

Vi fikade. Kajsa och Fredrik hade fikat sig igenom denna dag och som Fredrik sa på restaurangen: "Det är nog sjunde blodsockerfallet för idag..." Haha.

Mat på EAT, supergott.

Vi åkte buss för att ta oss till Andra lång där vi hamnade på en pub. Nykter som jag var tog tröttheten över mer och mer, dom andra blev också trötta så det hela slutade med att vi knatade hemåt och kollade Life of Brian för att sedan sova. Skönt!

 

Kul helg. Nu jobbelijobb. MEN inte långt kvar av den varan, slutar 2:a mars. Heja heja!

 

//Mallan

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback