höckey

Lägger enbart ut dessa bilder för pappas skull. Han och mamma var för sega med att köpa biljetter så dom kunde inte gå, men som dom hockeygalningar dom är får dom njuta av dessa bilder från Bofors (BIK Karlskogas) fruktansvärda förlust mot Örebroooooooo (extra långt gnäll på o:et).

 

Boforsklacken- VART VAR NI????! Hördes gjorde ni inte i alla fall. /Besviken Karlskogabo


Livet går vidare. Typ med jobb på Transcom hela helgen. Men det är ett avslutat kapitel nu, siktar på jobb 9-17:45 hela veckan. UTOM TISDAG FÖR DÅ ÄR JAG LEDIG!

 

Tror jag behöver lite mangopuré.

 

//Mallan


Kommentarer
william säger:

söt header^^



Och vad tycker du om mina "Waiting for her prince charming" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-02-05 | 16:37:11
Bloggadress: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback