I backspegeln

 

Satt och kollade på lite gamla bilder. Och insåg att jag såg ut såhär för 2 años sen:

 

Mitt grön/gråa hår efter den lyckade färgningen.


Om det var någon som satt och åt och läste detta samtidigt hoppas jag att ni just nu sakta kräks upp maten i munnen igen. Nä. Skämt å sido. Min "svampinfektion" på armen jag fick i Spanien 2009 är inte det mysigaste jag sett i mina dar och saken blev inte bättre när den satt på min egen arm!


Där ja. Satt som ett smäck! Gick in på ett apotek i Spanien för att få hjälp. Personalen började med uppspärrade ögon mumla "muerto, muerto" på spanska... Googla det så ska ni se vad lugn jag blev.


Mes amigos! Två mindre lyckade händelser i mitt liv. Fick häva ur mig dagens dos av ytlighet här också, fint. Hej hej.

 

//Mallan


Kommentarer
Anonym säger:

Haha, den där svampinfektionen alltså.. Hittade bilder på den på min dator när jag kollade egenom den här om dagen XD haha

2012-02-10 | 15:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback