lmfao

Min ökenråtta är död är idag en metafor för något helt annat. Men typ så kände jag mig idag. Skadeglad utöver det vanliga med ett skratt som bubblade fram inom mig vid helt fel tillfälle.

 

Hade en rejäl skrattattack med en kund vars sambo hette Psyco i efternamn (uttalades så iaf) och själv hette hon Sambou i efternamn?! Hon erkände själv att detta hade lett till mååååånga skratt bland hennes vänner och även henne själv. Jag skratta så jag tjöt! Hon också, och vi började spåna i vad sjukt att hon hade sin relationsstatus i sitt namn. Tänk om man hette typ Arne Eriksson Gift, Bettan Sundström Singel osv.... Själv hette hon ju XXXX XXXX Sambou! xD Övertrötthet kan göra det mesta roligt.

 

Började även olämpligen bli skratt-nödig när jag berättade vad en slutfaktura skulle landa på för en kund som trodde att han sagt upp sin Hemtelefoni via mobilnätet för 5 månader sedan. När jag la fram priset på den fick jag muta (trycka så inte kunden hör mig) och skratta/gråta en sväng. Vad jag har blivit nervig på gamla dar.

 

 

Har varit fnissig.

 

//Mallan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback