2012

Börjar smida planer. Äntligen! Känner att mitt sabbatsår har blivit delvis som jag tänkt mig men också inte. Jag känner mig inte redo att börja plugga till hösten, jag måste göra en resa till. Min tanke var ju från början att "bli av" med den svenska vintern och komma till varmare breddgrader. Dock så har jag ju ett jobb nu och vet inte hur det ska gå till att pussla ihop allt så att jag kan genomföra mina planer...

Men som min kloka far sa: "I ett sånt läge kanske det är bäst att följa sitt hjärta". Ja faktiskt. Kunde inte sagt det bättre själv alltså! Jag är inte färdigrest än.
Tror jag kan behöva detta faktiskt.

BAM! Vad göru?

//Mallan

Kommentarer
Madde säger:

BAM! Helt rätt!

2012-01-02 | 19:55:26
Mallan säger:

It's timeeeee! :D hehe ja faktiskt. POW POW POW!

2012-01-02 | 20:57:52
Bloggadress: http://mycketmeramest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback