Nyår

Oj oj oj. Vilken vild kväll! Idag mår jag inte toppen kan jag villigt erkänna. Hade en svinkul kväll, i alla fall dom bitarna jag kommer ihåg. Hehe. Blev väl några shots för mycket, och fattade inte när tolvslaget var. Tappade min mobil i backen 18 gånger så skärmen numera har några saftiga sprickor. Glömde min kamera hos Erik där vi var på fest så har inte heller några bilder att glädja er med.

Men det kommer, kan jag löve. Får väl ta och tacka alla inblandade för en skitrolig kväll men har kommit på vad mitt nyårslöfte ska vara: bli aldrig så full igen. Det kändes som att jag hade så mycket att fira, för det var så mycket roligt som hände under 2011. Därför gick jag all in.... Om jag nu ska förklara mig/skylla på något.
Och en till sak, som inte alls har med nyår att göra. VARENDA gång jag tittar ut genom fönstret ser jag MINST 4 rådjur. Just nu ligger 7 stycken och softar uppe i slänten. Tuggar på något. Soft.
Kanske ska ha som mål under 2012 att bli Kvinnan som talar med rådjur. Det hade varit något att skriva på CV:t. För tillfället kan jag bara skriva ner att jag är en jävel på att shotta, vilket troligen inte gör mitt CV så mycket mer attraktivt.
Typ såhär mår jag idag. En bild jag tog dagen efter festligheter i oktober 2010. Pigg.

Över å ut.

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback