Nyårsafton 2011-2012

Nu har jag äntligen min kamera igen och kan uppdatera er med några bilder!

Madde och Johan @ my casa
Vi hade trerätters (plan A var väldigt lyxig och fin mat med det fick bli plan B. Pitabröd fyllda med köttfärs och grönsaker).
Jag gillar att jag nästlat mig in på alla foton där dom skulle sitta och se söta ut, hehehe.

Ser ut som att Johan har dvärgben. Haha!
@ Eriks place, Örebro
Madde, jag och Robert
"Nöjd nöjd nöjd, mannen här är väldigt nöjd. Nöjd nöjd nöjd, han är glad för han är nöjd."
Jag och Johan!

David, som gör...... jag vet verkligen inte vad. Men nananaajs bild.
Basker-tajm
Gurra unt moi
Gurra unt moi (igen)
Madde and  Mr Kensén
Miss Willyams and miss Bergman. (Oj vad internationell jag blev).
Ser jag alltid sådär ful ut när jag skrattar? Fränt i så fall.

Snart kommer bilder på das hamburgers, även kallade handburgare. Håll ut kamrater!

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback