Livet är en städfest

Håhåhå. Idag har jag spenderat större delen av dagen med att köpa städgrejer, dammsugare, diskborstar, sköljmedel, tvättmedel och diverse andra nödvändigheter som jag kan behöva i mitt liv som utflugen fågelunge. Såna där tråkiga saker som man ändå måste köpa. Det är tur att Ö&B finns för sånt... Sedan har jag varit i garaget och målat och donat med mitt soffbord och min TV-bänk. Äntligen klart! Jag lever ett riktigt glammigt rockstjärneliv som ni hör.
 
Lite mer Rock'n'Roll blev det igår när jag och Sofia drog ut på Onsdagsklubben. Vi åkte till Mölle och solade, pratade, åt glass och badade i Möckelns gråbruna vatten en schväng på dagen och sedan satte vi oss på Sofias farmors balkong (eller Balle, som jag kallart) och drack vin senare på kvällen. Det slank väl ner en och annan cider också men vin låter så himla vuxet!
 
Som ni hör lever jag ett liv med skarpa kontraster: i ena stunden står jag på Ö&B och sniffar sköjlmedel för att hitta ett som faller mina näsborrar i smaken och i nästa stund står jag och skakar röven på Statt med en drink i näven. Supertrevligt och kul var det i alla fall igår och SÅ SJUKT FINT VÄDER!!!! Då blev jag glad. 
 
Vi skålade för det fina sommarvädret. Bakom vinet, så det syntes inte så värst... Ehehe
Är det onsdag så är det!
Finaste Sofia!! <3
Tema Gul blev det på mig, haha
En ska unne sig litte här i livet
Party-Mallan och Sillen strikes again! ;)
Vin- och ostkväll. Utan osten. Notera att det ser ut som att jag dricker urin. Det är det inte vill jag förtydliga, utan jag råkade bara blanda i en Jordgubbsdrinkmix i mitt vin (ville expa) men då blev det lite mystiskt i färgen...
Min amerikanska baddräkt från Hollywood. Sådär ja, då fick jag skryta om den också! Höhö
 

Imorgon går flyttlasset till Styrmansgatan 29A, Norrköping. Trailern är packad, igår var jag packad och det ska bli sååååååå spännande!!!!!
 
Peace, 
 
//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback