PEACE AND LOVE

Hemma. Lever. Här är bilder!
 
Gurra i Camp Svin. 

Camphäng
På Timbuktu!
Piss and Löv. 
Lilla Gustav! Ser så olycklig ut på bilden. Snutte...
Ååh vad bra det var!
Björnstammen! Härligt
Vi busade med Hasse, som däckat på en stol i Camp Svin. 
Skönt gäng
Blev råförkyld och gled omkring i pyjamaströja. Mys.
Hoffe!
Jag, Erik och Gustav på Hoffmaestro.
Godaste festivalmaten goddamn! Ahlgrens pasta. Mums i magen. 
Skrillex! Wow säger jag bara. Och den medelålders kvinnan i publiken som shaka allt från röv till whip your hair - JAG ÄLSKAR DIG!!! Hahaha jag dog typ av skratt va kul hon dansade. :D Underbart. 
Glasögonormarna. G ser lessen ut, igen. Får muntra upp karln lite inför bild tror jag!
Rihanna avslutade en trevlig vecka, 
där ingen i vårat gäng däcka.
Dessutom verkade hon hög,
inte konstigt att hon sög!
Sjöng var femte minut,
tills man tänkte "är det aldrig slut?"
 

Min recension av Rihannas spelning i en liten poem. 
 
Tack alla som var med, det var kul! Men aldrig mer P&L - SÅ HIMLA MÅNGA 16-åringar som går iklädda utmanande kläder och ska visa upp sig. Även killar hade det beteendet, det omogna och orutinerade. Och för mycket folk. För mycket kö. För mycket visitering. För mycket regler. 
 
 
Tacka mig vet jag Hultsfred eller lilla hedliga PIP!
 
 
//Mallan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback