Sillen 20

Sådär ja. Efter 6 timmar på tåg och kånkande av tunga väskor var vi äntligen tillbaka på Värmländsk mark igen. Väl hemma på Husarvägen igen så gjorde jag mig snabbt i ordning för fäst (medan G desperat försökte beställa Onlinepizza och E satt och drack på altanen) eftersom Sofia och hennes kusin Carro hade 20+25-årskalas. 
 
Erik och Gustav hade fått för sig att riktigt bre på sin Närkedialekt och gnällde på värre än någonsin under kvällen. Speciellt i taxin vi tog ner till lokalen som Sillen hade kalaset i. Ojoj, taxichauffören måste ha blivit både chockad och road på samma gång. Han såg en smula besvärad ut när de drog igång med sina grova skämt (allt på väääldigt gnällig dialekt) medan jag satt där och häpnades över hur skitnödig man kan låta om man är från Närke. 
 
Nåväl. Jag räckte över 2 små Sundsvallsgåvor till Sofia medan Erik och Gustav gav henne ett paket inslaget i tidningspapper och frystejp. Inslagningen var väldigt avslöjande i formen av paketet var det var för något så när Erik langade över presenten med orden "Eftersom jag inte känner dig köpte jag något som passar alla" skrattade Sofia då hon såg vad det var. En sugpropp. En sån där man ska använda om det blir stopp i toaletten tror jag, Haha, ja vad ska man säga...? Om du har bakismage och det blir en "situation" i toaletten vet du hur du ska gå till väga!
 
Sedan drog Erik och jag in till Statt och lämnade av Gustav vid vägkanten av Noravägen, vomerandes. Han fick min husnyckel och drog hem och sov. Erik tyckte att Gustavs spya var "söt" eftersom det var små gulliga spaghettibitar i den, enligt honom... Sen när kunde spyor vara söta?!!! Vad har jag missat????!
 
Joakim!
Jag och min gamla baldejt Klubb :)
Glada människor!
Närkingarna stod ute di
Fina tjejer i soffan
Moi och le Sill, haha. Vad skumma vi ser ut!
Persan och Troppen, gulligull
Nadine, Steffie och Donnah var där också, goa och glada!
Gustav smyger. SpyarN ;)
Vi åkte buss o så
Jag käkade chips. I vanliga fall tycker jag inte ens om chips, kors i taket
Haha, naaaaaw
Haha vilken actionfylld bild!
Erik ser nykter ut. 
Gustav tvingade på en kille en gasmask innan han skulle gå på toan, utifall han skulle bajsa (Gustav som sa det till honom). Skulle behövas på riktigt om han skulle gått efter att Erik bakisbajsat. Det är INTE att leka med, märkte vi i Linköping för några helger sen!
Söta Nathalie 
Sillen öppnade min present. Muggar från Lörudden i Sundsvall med... wait for it..... SILLAR PÅ!!!!! :D :D
Dom öppnade fler paket
Så tjusiga var dom, födelsedagsbarnen (om några dagar så!)
 

Det var väldigt trevligt i alla fall men Norlie och KKV var väl inte så mycket att hänga i granen enligt mig.. Men det var mycket folk ute och roligt att dansa och dricka drinkar. Drack en som var cp-god!!!!! Smask.
 
Däckade halv nio i sängen igår och vaknade 11:10. Sov rätt länge med andra ord, Trodde jag hade migrän när jag vaknade för det skar som en kniv i huvudet på mig! Släpade mig upp, åt, tog en tablett och pysslade med lite ramar samt tapetklippning resten av dagen. För en stund sen gjorde jag eget tapetklister. Jag var i alla fall inte en av dom äckliga ungarna som ÅT tapetklister så fort det vankades papier maché på lågstadiet...
 
Tjingeling, imorgon ska jag jobba.
 
//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback