Sundsvall

Hej på dig din gamle galosch! Och resten av er inte fullt så gamla galoscher hälsar jag också välkomna. Inte logiskt alls, men det ska det inte vara såhär "Dagen efter". Seg. Hes. Huvudvärk. MEN JAG HADE KUL.
 
Bilder från Sundsvall kommer här! Sundsvall var regnigt och mulet. Men vi hann med minigolf, rätt mycket fiske (fick en ab-orre, Gustav fick massa ab-orrar och 3 gäddor), bio, grillad mat och lite shopping. Gött.
 
Jättesöt groda som hoppar
Jättesöt groda som sitter still
Första bilden jag har på Gustav där han ser glad ut!
Vi kikade på alla drakar som står utplacerade på Sundsvalls gator (i stan i alla fall)
Man ska ha husvagn!
Haha vilken gullig drake
Cool mosaikdrake!
Fisketajm
Vacker dubbelregnbåge
Inför en annan fisketur. Vi fiskade nästan vid regnbågen start. Eller slut, beroende på vilken håll man ser den ifrån!
Pappi och Gustav. Ser han inte väldig röd ut, farsgubben?
Och så äntligen fick vi äta vår fångst
Den stora borren är min :)
 
 
Sen så har jag ju inte lagt ut bilder från när Madde och jag guidade runt Chicki i 2 dagar men det kommer! Och bilderna från gårdagens festligheter kommer också, måste bara klara av att se all alkohol på bilderna så ska jag smälla upp dom.... Hehhee.
 
Ha det fint!
 
//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback