@work

Hej på er mina små grynbollar. Vad sugen jag blev på chokladbollar när jag skrev grynbollar. Om det ens är ett ord. Igår lagade jag Räkpanna Indienne (glömde ta kort med det blev totally fab! BLINK) och idag står Blomkål och Broccolisoppa med stekt bacon på toppen på Fröken Bergmans meny. Mums! Om man gillar broccoli förstås, annars är det ju ingen hit..
 
Nu sitter jag här på jobbet. En tung dag. Har sovit ca 4,5 timme inatt (följden av att sova nästan 15 timmar natten innan) och haft magknip och andra obehagligheter under dagen. Men nu kan jag snart kila hemåt och påbörja Operation: Byråer. Jag längtar.
 
Ska vara aktiv med kameran och hålla er uppdaterade.
 
Som ett litet träd, gulligull
 
//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback