Fredagfredagfredag

Är inte van att gå upp tidigt. Är inte van att jobba. Var helt SLUT efter den här 4-dagarsveckan och däckade på soffan i 1 och en halv timme när jag kom hem. Kände mig som en valross och drog ut och löpte en schväng. Så skönt! Det duggade lite lätt också och det gillar jag, oängn som man skulle säga på karlskogamål.

 

Bästa musiken att ha i öronen när man tränar, BAM:

 

Dada Life – Kick Out The Epic Motherf**ker - Radio Edit

Tom Petty – Runnin' Down A Dream

Icona Pop – I Love It

The Spencer Davis Group – Keep On Running

 

Sedan är det ju Helenas bemärkelsedag idag, STORT GRATTIS! Och jag har känt henne i typ 18 av dom 20 åren. :D :D :D

 

Minns du den kvällen Helena? Det gör inte jag.


Snygga. Glasögonbyte för lääänge sen.


Yes box!


2009. Vilken sommar vi hade!


Ehehhee


Finaste <3


PIP-10.


PIP-09.


Det har inte alltid blivit lyckat. Hahaha hur såg vi ut egentligen?!


Party augusti 2011.


2012, februari.


Längesen, ojoj :)


Längesen II


Roadtrip long time ago.


Hahha DET här va läääääängesen. Punkt.


Haha. PIP-11. Sen satt vi och ritade mustascher på 3 killar i öltältet. Jag gjorde en italiensk spretig sak på den första, en knorrig&fin på den andra och så ritade jag en Hitlermustasch på den sista killen! Han sa "Varför fick just JAG Hitlermustasch?!!". Bra fråga.


Bästa överraskningen fick jag på min student också när Helena dök upp helt oväntat!


Härliga Helena! <3<3 Massa grattis till dig bästaste vän.


Ett litet kollage till min bästis :D Ska sova tidigt ikväll och ladda för Örebro imorgon. Hejdå.

 

//Mallan

 


Kommentarer
Madde säger:

Va härliga (e nog rätta ordet) bilder :D!

2012-06-04 | 12:06:38
Bloggadress: http://denmadde.blogg.se/
mallan säger:

haha åh ja jag fick rota djupt i arkivet för o hitta vissa! ;D

2012-06-04 | 13:45:09
Bloggadress: http://mycketmeramest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback