Hej svej

Nu har jag fått dator på jobbet - oppaa!!  Men inget inlogg till ett system så just nu finns inte mycket att göra. E-B bad mig till och med att "ta det piano" och sätta mig att spela luffaschack med mig själv på rummet för att jag hade arbetat för fort. Jaha.

Har ringt några samtal att fördriva tiden med och mitt telefonklotter är rätt fantastiskt. En ekorre med en nöt i handen som åker skateboard, bland annat. Professionell telefonklottrare. Det vore något va?


Lekte även att mina hörlurar var fötter som dansade på mitt skrivbord förut också. Det började med en lugn vals  som sedan övergick i en passionerad enmannatango. Snart helg. kan behövas?


//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback