Inlines!

Följde med mamma och pappa till Gelleråsen idag och åkte inlines. Helen och Gökhan hakade också, så vi var ett gäng tappra riddare som åkte ut i stanken (luktade gödsel där ute, blä).

 

Mamma tvingade på mig hjälm, handledsskydd, knäskydd och armbågsskydd... Jag sa till henne att det var jättepinsamt och att jag var tvungen att se snygg ut ifall Prins Carl Philip hade vägarna förbi (han brukar köra rally på Gelleråsen). Det hjälpte inte.

 

I bilen påväg dit. So excited! Haha


Jag och farran.


Posar littö.


Helen bär full skyddsutrustning... Haha. Som Gökhan sa: "Om du blir överkörd av en bil skulle du nog inte skada dig med alla dom där skydden...". 


Helen åkte med stavar. Tihihi


Nåväl. Ingen Prins Carl Philip dök upp, men vad gör det? Jag har ju min egen Prins Gustav!

 

//Mallan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback