Jorå så att

Hej bröder.
 
Helen har luffat ut i Europa nu - alldeles ensammen (läs på hemmagjord danska). Sa till henne att hon skulle äta en baguette åt mig. Och en snigel. Om det är en vattensnigel är det ju faktiskt ett skaldjur/havsdjur och då kan även hon äta den med sin "vegetariska" kost... (Hon äter skaldjur och fisk/havsdjur) Hehehe. Läs om hennes äventyr här!
 
Hon kan äta alla sniglar i hela världen utom Svampbobs snigel Gary. Han är söt.
 
Igår fick jag även finbesök av Gustav, myyyys! Ett överraskningsbesök som uppskattades starkt. Vi satte lite guldkant på en annars rätt tråkig tisdagskväll och jag sympati-gick upp ur sängen samma tid som han imorse (cirka 05:30 med andra ord). Så idag kan jag dra hem en halvtimme tidigare från jobbet, BAM! Kan man säga Sympati-gick upp förresten? Hmm.
 
Typ lika seg som Gary är Gustav på att gå upp ur sängen på morgonen när det är helg... SnoozarN. 
 
Får nog packa med Gggggggummistövlarna till Peace&Love för det verkar bli rätt halvkasst väder dom första dagarna. MEN VAD GÖR DET?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback