Glassigt

Så. Är oftast rätt tyst på min blogg under helgerna men den måste ju också få lite ledigt, bloggen! Därför sammanfattar jag helgen såhär på måndagsmorgonen istället. I alla fall så hamnade jag i Askersund och Linköping i helgen. Linköping var rätt oplanerat men vi drog dit och kollade


Tack För Kaffet som hade en live podcastsändning. Det var jättekul faktiskt!



Sedan var tanken att vi skulle ut på krogen och röja men det slutade med att vi beställde Onlinepizza och kollade film. Eller vänta lite: JAG kollade film. Gustav och Erik slocknade efter 5 minuter på soffan...

Linköping är en fin stad må jag säga och igår käkades det glass 2 gånger för mig. Först en Mangosorbét i Linköping, sedan en Tuttifrutti+Choklad i Karlskoga. Den sistnämnda glassen käkade jag med Sillen och vi gick upp till PIP området och blev nostalgiska. Solen sken. Vi tog en promenad och pratade massor, jättekul!


Update:

Erik och Gustav i Linköping (Gustav hade just vattnat rabatten och Erik var precis i rörelse när jag sköt en bild).

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback