you're from the seventies but I'm a nineties bitch

Tjenna! 


DEN HÄR DAGEN BLEV JÄTTEBRA!!!!!!!!!! Mumford and his maddafakking sons kommer till Peace&Love :D :D:D:D Jag blev kalasglad över detta och log resten av dagen. 


Typ jätteglad! I och för sig är bilden från i fredags men det behöver ju inte ni veta. Glad ser jag ut och det var meningen. Är ju ingen riktig bloggare om jag inte leverar dom rutinmässiga egopicsen.

Efter jobbet drog jag till frisören och hade fått världens pangbomidé! Men när jag kläckte denna briljanta plan för min frisör sa hon att "njaaa, gör det till hösten istället". Så det blev bara lite sommarblonda slingor. Men nu är det No more råttfärg likt bilden ovan!

Ha det gött folks!

//Mallan

PS: 


Hur snygg är inte Florence Welch i Florence + The machine?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback