It's time tooo say goodbyeee

Igår hade jag Madde, Sillen, Frida och Helena knytkalasmyskväll hos Madde. Jag bakade en slags sockerkaka och så satt vi och pratade, skrattade och hade en riktig gofika till kvart över tio på kvällskvisten. Mycket trevligt! Blev även ett slags hejdå. Sa hejdå till Lovisa på dagen igår också med en kopp te på Smakbiten (Rabarber/vanilj som fick mig att löpa iväg till närmsta affär och köpa't)... Mums!

 

Fina tjejor <3


Fint fika! Och Rabarber/Vanilj-te.. Ehehe


Sa hejdå till världens bästa Gustav nyss också... Men kidnappar med mig Bengt-Åke i handbagaget, så jag har någon att krama om natten! 

 

<3

Time to say goodbye

 

Gud så dramatiskt detta blev. Men so long hörrni! Vi hörs på andra sidan "pölen" ;)

 

//Mallan


PS: Ska inte bo på hotell första veckan längre utan fick bo hos Michelle och Thomas redan veckan innan spåkkursen börjar, såå snällt av dom!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback