San Francisco bby!

Har inte haft tid eller tillgang till dator pa ett tag men ska antligen blogga om min helg som bestod av en roadtrip till SF. Det var jag, Tiffany, Riko, Flavio, Charles och Kazu som hyrde en bil for denna spannande resa. Har typ tusen bilder, men forsöker ladda upp dom basta!


Jag pa SBCC stadium innan resan startade! Taggad.

Bilen. Benstrackare och glasspaus pa en bensinmack nagonstans (har ingen aning om vart).

On the road again. 6,5 timmar tog det


Fishermans Wharf

Det har borjar bli creapy. Hur manga bilder med mystiska havsdjur kommer jag ha nar jag kmr tillbaks till sverige?

Clam Chowder (stavning?) serverad i brod

The gang

Nasty man with vaccumcleaner over his shoulder and his ass hanging out of his pants. Classy.


Me and Riko at It's Tops breakfast diner. (Bytte jag helt plötsligt sprak? Och hittade ett ö. Wow.)

Golden Gate Bridge. Sager bara det.

Me in front of GGB

Rainforest cafê, coolaste!

Me and Cha Cha (a giant green frog). I think it was me and all the children that took a picture with Cha Cha...

BBQ cheezeburger med Rainforest cafê home made BBQ sauce. Galet god!

Rainforest Cafê

Mig gilla detta stalle mucho

Me, Tiffany and Riko at our hotel. Speaking of the hotel... That's another story. Oh my g

Finally!

The Rock

Break the rules and you go to prison, break the prison rules and you go to Alcatraz.

Cells

Me in Alcatraz

Ska se en Alcatrazfilm nar jag kommer hem med Gustav, har redan bestamt det!


Puh, segt att ladda upp bilder. Ligger efter lite men det var SF for denna gangen.

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback