Pictures

Hej. Har inte haft tid att uppdatera pa sistone men har kommer massa bilder!
Provade denna Mexikanska grill dar Kevin Costner tydligen brukar kaka. Ingen Costner och dalig service. :(
Min Ceasar salad jag kopte...
Nar skolbarnen ska ga over gatan slapar sig den dar gamla gubben ut i vagen och haller upp en Stop-skylt sa traffiken stannar. Han haltar kraftigt men har tydligen haft det jobbet anda sedan Emma, som idag ar 23 ar, gick i skolan!
Svingammalt och stort trad
Tradet. Mittemot Capinterias bibliotek, som ar Califoniens aldsta bibliotek. Oooooh
Drog och simmade i Carpinterias Community pool, men fick vanta ett tag pa att simeleverna skulle simma klart
Solstolar
Poolen. Simmade 46 langder, skont. Hade spelat fotboll med nagra amerikanska dudes nere vid stranden tidigare pa dan ocksa. Det sag sa HIMLA kul ut att jag fragade om jag fick joina och sa slutade det med att vi va 12 st totalt (jag och 11 amerikanska dudes) och mitt lag blev Team Sweden. Vi vann. :)
Drog in till SB och shoppade i fredags. Fick 3 komplimanger for min bandana.. Just sayin'
Emma korde mig och Tiffany till Camarillo Premium Outlets, regnet OSTE ner
Tiffany och Emma pa parkeringen, innan shoppandet borjade
Cool bil
Emma i en fiffig hatt
Smygfotade Tiffany
The Outlet
Tiffany och jag
Skum t-shirt som jag borjade diskutera om vrf den hette PMS med han som jobba dar... Haha xD


//Mallan

Kommentarer
Madde säger:

Tiffany ser skön ut :P! Åh! Kan du inte konka me den bilen hem till mej!

2012-03-18 | 23:32:17
Bloggadress: http://denmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback