Börjar känna lukten av sommaren

Hej vänner. Det spritter i benen på mig, som alltid vid den här tiden på året. Jag är lite som en kalv och måste släppas ut på grönbete! Fastnade TOTALT i det här:

 

Slagsmålsklubben – Opening The Garage
Slagsmålsklubben – Snälla TV plz
Slagsmålsklubben – Come On Anybody
Slagsmålsklubben – Snakes In Tokyo
Slagsmålsklubben – Yrsel 606
Slagsmålsklubben – Show Me Your Pizza
Slagsmålsklubben – Stora E
Slagsmålsklubben – Sväng om du kan
Slagsmålsklubben – Tuktuktack
Slagsmålsklubben – Uteliggarjazz
Slagsmålsklubben – Jake Blood
Slagsmålsklubben – Closing The Garage

 

SJUKT bra! Blev på glatt humör på en gång när jag började lyssna på The Garage. På tal om garage. Pappa har sagt att jag kan använda vårat garage som en liten målarverkstad till mina loppisgrejer jag släpar hem. På tal om loppis: jag ska åka till Myrorna i Örebro på onsdag och kika på matbord/stolar! Och på tal om myror - det är snart sommar!! Cirkeln är sluten.

 

Släpp ut mig på grönbete.


Läkaren imorgon igen, BAM. Ska försöka hinna med en fika med Lovisa och träffa Madde också. Får pussla ihop det på något vänster eller höger! 

 

//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback