GBG: SÖNDAG

Så. Jobbade idag, det var najs. Kul att träffa alla igen, även fast det pratas mycket om gasolpriset på RUSTA och andra oväsentligheter. Nåväl. Scannade dokument hela dagen och var ytterst nära att (av misstag) ändra språket på denna gigantiska scanner/skrivare/fax till slovenska. Hade varit spännande.

 

Här är fler bilder från Götet, enjoy.

 

Vi lämnade lägenheten, taggade till 1000


Helen i kön till hennes Åkbiljetter (G och jag köpte åkband!)


Gustav tog ut pengar och laddade för Ankjakten


Jag ser SUPERGLAD ut. Det var jag också! Gustav kollar skeptiskt på mig måste jag säga... Haha. 


Provade. Vann inget. 


G vann däremot..


... 3 st Mr Duckie och 1 nallebjörn i T-shirt. Endast Mr Duckie den III behöll han (jag tog med mig hem, hehehe)


Helen va go och glá som


Kexchoklad! Jag vann :D :D :D :D


Gustav var hungrig, men inte på Kexchoklad! Kannibal



Imorgon ska jag måla vidare på mina stolar. Peace.

 

//Mallan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback