Grillfest

 

Men först: Några bilder på en frukost jag åt för några dagar sen.

 

Min Mangomüsli med skivad banan på, MUMS. Och filmjölk såklart!


Min Mango-banansmoothie (tema Mango/Banan på min frukost) med en touch av citron


Kaviarmackor med kokt ägg på. Ojoj vad gott det är!


Jag är en väldigt seriös frukostätare kan man konstatera. Idag slog jag, Gustav och Erik på stort och käkade frukost på altanen i solskenet. Så himla bra start på en bakisdag! (Först hjälpte i och för sig Gustav mig att städa efter gårdagens bravader men sen blev det breakfasttime)

 

Gårdagen var fruktansvärt rolig  med trevligt folk och god dricka. Och mitt kött jag grillade, asså SHIEEET va gott det va!!! Marinaden tog mig med storm.. Det var himla kul att träffa alla som jag inte träffat på länge och gött med grillat. Statt va så kul som Statt kan vara (är aldrig jätteskoj) men det var roligt att dra ut på Statshotellet och svänga på sina lurviga ben!

 

Altanhäng


Tidigare på kvällen. Gustav och Erik satt och garva


Lovisa och Josefine kollade på Myllys huvud eller nått


Som en stor familj!


Micke, Johan och Martin


Konversation vid grillen


Mina strumbyxor hasade ner sig hela tiden, SJUKT irriterande. Men jag var glad ändå


Teamwork! Notera alla burkar på gräsmattan (Gustavs idé för att irritera mig. Det lyckades) som enligt G skulle skapa "festivalstämning".....


Nam nam nam


Master of BBQ


Haha. Jag och Martin


I mitt ätande


Är det bara Lovisa som är normal?


Mörkret började krypa fram


Shot shot shot shot shot shot shot shot shoooot


Kul kväll. Tack för den, folks!


Gustav, Erik och jag vandrade hem från Statt. Erik lekte flygplan. Vi stannade på Statoil och dom köpte glass halv 3 på natten. Dom knackade på en läskig port vid Berget. Lekte i en lekplats... Händelserikt!

 

//Mallan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback