Hälg

Tjipp tjipp. Helgen har bestått av planerande av min lägenhet (så himla kul!!) och även ett loppisbesök som resulterade i Jackpott. 2 byråer som kommer bli perfeka till min idé jag kläckt! Wait and see....

Fick sällskap av Gustav i mitt sjuka tillstånd eftersom mami och papi flydde fältet till Stockholm över helgen. Vi gick på loppis, kollade film, lagade Flygande Jakob och hade det mys. Och gjorde serier på Gustavs dator, hehehe.

Det tråkiga är att jag måste ställa in min Londontripp pga sjukdom.. :( :( :( Och mamma tvingar med mig till läkaren igen imorgon.

Tröstade mig själv med att köpa mer te och att göra egen müsli ikväll. Mamma och pappa hade köpt med torkad frukt till mig så den här müslin blev en Mangomüsli! Spännande.
Rostade hasselnötter och valnötter med honung och olivolja på i ugnen en sväng.

Min torkade mango, från Hötorgshallen i Estocolmo!

Min blandning av gryn, frön och rispuffar

Tadaaaa!

Närbild på min müsli.

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback