Hello sunshine!

I onsdags fikade jag och Helena på Smakbiten, på deras uteservering. Supermys. Sen brummade jag till Asund och grillade med Gustav, David och Lotta i Koviken. Också supermys (och JÄTTEGOTT, min pastasallad blev m-m-mm!). Bilder, BAM!

 

Min goda Kyckling-pesto-fetaost macka!


Jag och min mat. 


Smakbiten är mys och deras uteservering är asnajs. 


Koviken, SÅ vackert!


Gustav tände grillen och David tog kort.


Filt, kylväska, skor som inte sitter på fötterna längre - SOMMAR!


Gillar att Gustavs "bruna" överarm LYSER i solskenet :D AAw


Eeeh. Mer grillsaker på sten. (Onödig bild)


Lotta i solskenet!


Grabbarma i motljus


Mer saker, på sten. Fina bilder vaaaAAAAA?


Imorgon drar jag till Gbg OCH LISEBERG, söft. 

 

//Mallan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback