Operation: chairs

Hej bloggen. Har fått en (dålig) vana att sova till kvart över 11 och sedan sega mig upp ur sängen till ca klockan 12. Då käkar jag en stadig frukost och äter lunch typ klockan 17 på eftermiddagen! Woopsi. Men har man ingen tid att passa så är det UNDERBART att sova. Efter frukosten fick jag fart och slipade mina stolar och målade 2 stycken av dom. Kommer nog göra klart dom nästa vecka tror jag! Här är några bilder på hur processen har börjat.

 

Slipade (måste dock slipa 2 av dom med grövre papper som jag inte hade men mamma och pappa köpte åt mig när dom var i Karlstad idag :D)


Jag i min målardräkt i vårat garage (även kallat min ateljé numera, hehee)



Handygirl


Sedan drog jag ut i underställ och tjocktröja och sprang när det var 16 grader varmt ute.. Hur tänkte jag då?! Mindes bara hur kallt det var innan jag drog till USA och var extremt nära att ha mössa/hårband på mig men hindrade migsjälv i sista stund. Höll på att avlida av värme, så nästa gång ska jag kasta ett getöga på termometern innan!

 

Röd som en stoppskylt i fejset. Kalla mig Babe den lilla grisen, för vi har samma nyans han och jag.


Precis i slutänden av min löprunda sprang jag in i Helena, haha. Såg lagomt pigg ut kanjag tänka mig.. Notera den svettiga hårslingan som ligger slickad i fejset på mig. Mys. 


Lyssna på det här banden från Santa Barbara, SJUKT skön bilmusik.

 

Iration – Time Bomb

Iration – Let Me Inside

Iration – Falling

 

Ha en bra tisdagskväll girls 'n' boys!

 

//Mallan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback