Åter igen ett sammanfattande inlägg

Om helgen. Den bjöd på massor av kuliga saker!! Åkte till Hallsberg i fredags, blev hämtad av G (höll på att bli måååånga timmar försenad pga en olycka som skett men lyckades hoppa på ett annat tåg till samma ställe) och spenderade fredagsnatten i Aksersund. På lördag förmiddag åkte vi till Gustavs mormor och morfar och kollade på möbler och dukar och trasmattor (vi fick jättefina trasmattor och dukar som hans mormor har gjort). Sedan brummade vi in till Örebro, hämtade upp Erik och åkte på Loppisrunda och åt lunch på Marieberg. Fint.
 
Hittade 2 teburkar!!!!!! Me so very happy. Efter det tog jag bussen hem till Kga och mami&papi. Käkade Kålpudding (ÄLSKAR HUSMANSKOST <3) och gjorde mig klar för inflyttningsfest hos Persa. Där börjar fotograferandet:
 
Vi spelade Brain Storm och dessa snygga hippiebrillor skulle man ha på sig!
Mycket fin lägenhet hade hon, Persa!
3 st pojkar vågade sig dit.
Värdinnan och Frida, haha! Fin min. Och Perra på hörnet
Me and Sofia, tihi
Mötte upp Lovisa och vi drog till Örebro. Kissnödigheten efter bussresan löser man bäst på toaletten på järntorget. Har blivit tradition!
Haha, fint!
Lovisa och jag satte oss på en bar och drack coola drinkar
Vi hittade Erik därinne på dansgölve på Satin
Toalettfäst är bäst
Min ryska mössa åkte fram
Sedan slutade kvällen med att jag fick en fiol i händerna och spelade några vackra toner på Stortorget i Örebro, haha XD
En tjej hakade på och skulle sjunga medan jag spelade.. Låt oss säga att det lät sådär. Hahaha herre min get!
 

Kul kväll, kul helg. Nu ska jag gå och laga mat! Krävdes förövrigt 11 timmars sömn inatt för att vakna till liv....
 
//Mallan

Kommentarer
Maddesv säger:

Hahahha totaaal älskar din pose och klädsel på tredje sista bilden!!! :D

Svar: hahaha jaa det va så skumt alltihop!
Mallan

2012-11-19 | 22:39:02
Bloggadress: http://denmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback