Besatt av ett skåp

Jag har blivit besatt av ett skåp. På sistone har jag spenderat en del tid på jakt efter inspiration och har hittat några guldkorn. 
IKEA PS skåp. Gillar starkt att det ser ut som ett offentligt skåp på ett badhus eller liknande där du ska låsa in dina tillhörigeheter. Perfekt i hallen! Ska bara övertala El Gustavo, hehehe...
SÅ snyggt med något knallgult i kombination med svart/vitt. Behöver inte vara något så stort som ett vitrinskåp... Känner för en svart/vit hall med ett piggt inslag av solgult! (Ska jobba på Gustie där också)
Detta skulle pigga upp bland alla svartvita Zlatanposters, hehe! SÅ kul att jag sitter och spånar om hur en lägenhet jag aldrig sett ska inredas..........

 
Har en del skumma idéer i hjärnan just nu. Vi får se vad det blir i slutändan! Har fått världens matlagningskick och inpsiration från Halv åtta hos mig kokboken. En efterrätt i den ser helt FANTASTISK ut. Plättar med färska blåbär och hallon på!!!! 
 
Massa plugg i veckan. Och jobb. Fick skjuts av Andreas till universitetet idag och vi pratade om döden hela vägen ut ur Norrköping... Vi kom fram till att det troligen var på grund av att det var måndag förmiddag och att vädret var grått och regnigt. Haha! Sedan kom vi in på lite mer positiva ämnen, tack och lov!  ;)
 
//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback