Bildär

Här kommer fler bilder från hälga!
 
Vi hann ut en sväng på Puls och träffade Robin, innan han flyttade till Götet. Fina Madde!
Tummen upp!
På lördagen var vi på Centralbadet och simmade, åkte rutchkana, hoppade från 3:an & 5:an och satt på Relaxavdelningen ett bra tag. GÖTT!
Vi lagade god kyckling med bacon, dadel-färskost-bladspenat-röra
Fick ett köttigt skavsår :( Huden lossnade
Klätterhallen!!
Innan jag började bestiga väggen

Klättrar!
Vi tog för små klätterskor först.... Aj!
Madde klättrar på
Maddes kamera tog bättre bilder (hade bara mobilen). Men det var jättekul att klättra!!!
Sedan tog vi en tur på staden och fikade på ett mysigt konditori. Surdegsklämma, JÄTTEGOD
Fanns inget papper att torka händerna med efter toaletten (ogillar såna där blåsgrejer) så di fick vara blöta.
 
Sådär! Idag har jag varit på universitetet och pluggat hela dagen lång. Redovisning imorgon kväll och en till intensiv pluggdag imorgon! Saknar min fina Gustie :(
 
Aaaaw. På fredag är det reunion :)
 

Nu ska jag äta. Hej hej!
 
//Mallan


Kommentarer
Madde säger:

Åh, de va en sååå såå såååå bra helg! :D <3 Tack så grymt mkt!!! :D

Svar: Tack själv <3
Mallan

2012-11-07 | 17:56:06
Bloggadress: http://denmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback