Godkväll

Hallå hallå i stugan. Fick ett ryck och designade om min blogg lite. Har varit helt ledig idag!! HELT LEDIG. Suttit hos frisören i 2 ½ timme och blivit ompysslad... ZzzZzzz
 
Var så trött på min matta, tråkiga hårfärg så nu jäklar har jag gjort ekologiska blonda slingor och guldiga likt den Rapunzel jag är. När man (läs: jag) är så blek i ansiktet på vintern är det fint med lite mer färg i håret. Enbart blonda, kalla slingor till mitt likbleka fejs hade blivit så... corpse. Klippte topparna också - alltid lika skönt! Min orangea plan kommer skrida till verket inom den närmsta månaden. Håhåhå
 
Sa ju att jag var blek. Ehehhe. Stark blixt! 
Ser ju nästan rödhårig ut! Herre min get. Detta blir som ett litet adjö av min gamla hårfärg som ni kan se på bilderna... Den nya får ni se en vacker dag, hehe :D
Vill visa er mina nya käcka manchesterbyxor från Myrorna för 85 kr!! Apropå manchester...
 
... GALET SUGEN!!!! Andorra 21/12 con mi familia - GAAAAH
 
Måste dra iväg och åka skidor och snowboard innan vi åker. Snööön, komsi komsi komsi! 
 
Sitter nästan och dreglar! Blev sjukt sugen på skidkning. OCH snowboard!!!
Pappa i World Cup backen! Farsan Baloo som lärt mig ALLT jag kan om skidåkning.
Pappa: Dessa var det!
Min spruckna gamla mobilkamera. Moi unt vati i liften :)
Sköldis! Hon har varit med mig både i Grekland och USA. Inatt vaknade jag av att jag fick Barbabus i huvudet. Tur att han är så mjuk!
 
Oj vad random bilder jag la ut. Skumt inlägg, precis som jag. Men ibland blire så va! Ska åka till Närke imorgon kväll. Hejdåååå
 
//Mallan

Kommentarer
Madde säger:

håhå så nice färg!!! :D

2012-11-16 | 23:44:55
Bloggadress: http://denmadde.blogg.se
Alexandra G säger:

Snygg makeover på både bloggen och dig!! <3 Sjukt sugen på skidor jag med och alla dina bilder gjorde mig ännu mer taggad :P Ha det bäst! Puss

2012-11-18 | 21:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback