green is the new black

Speed blogging. Mitt internet spökar och kommer och går som det vill vilket gör bloggandet spännande och farligt. Livin' on the edge. Eller? Nja, mest blir jag SUPERIRRITERAD och vill kasta ut både det ena och det andra genom fönstret. 
 
Puh! Jag är i någon slags zone när det gäller att komma på inredningsidéer idag. Började prata om spackel och kakel idag med Bella på rasten på föreläsningen. Älskar att spackla. Och har även insett att avloppsrensmedel är det coolaste som finns. Oh my Buddah vad det fräser! Skithäftigt. Man lär sig saker om sig själv när man bor själv vill jag lova.
 
Tillverkade även 4 matlådor nyss med en rätt som jag inte har en aning om vad det egentligen blev. Pressad potatis med en färgsprakande korvgryta? Försökte kompensera det grå vädret ute med en färggrann maträtt. Ungefär. Blir spännande imorgon när den skall förtäras. 
 
 
Åh kakel kakel kakel! Tycker att kaklade bord är NICE.
TITTA VAD SNYGGT!
 

Vad dramatisk jag blivit. Kanske beror på att jag hade Dramaverkstad förut... Det var intressant! Tjingeling, pling pling!
 
//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback