internet ghost

Mitt internet spökar. NU publicerades inlägget jag skrev igår. WIERD! Det får inte krångla nu, snälla snälla snälla. Har en del arbeten och transkriptioner och seminarieuppgifter som jag måste göra. Hatar teknik just nu. En hederlig gammal skrivmaskin kanske vore något? 
 
Men hörrni! SNÖ. Vita flingor stora som dasslock föll ner från himlen. MYSIGT! Känns bra med tanke på att det är första advent i helgen. Har ett hett derby inplanerat mellan Örebro och Bofors samt en omgång på IKEA och ett storbak [Operation Lussekatt 2012] på schemat. 
 
Kanske inte juligaste musiken, men lyssna!
 
Florence + The Machine – Lover To Lover
Mumford & Sons – Below My Feet
Justice – We Are Your Friends

Känner mig som Ernst K. med alla mystiska idéer jag får nuförtiden. Ringde till och med Åhléns idag och trackasserade en stackars kvinna som jobbade där angående det gula Klädträdet jag har fått fastetsat på näthinnan. Ehehe
 
Tvättid imorgon kamrater! Klockan 07:00 närmare bestämt... Taggad till 1000. Ska jobba resten av dagen (11:35-20:20) i Linkan och sedan blir det seminarium 08-10 på fredag och därefter jobbelijobb i Norrpan 12-20:20! Ha det bra därute i snön och för er väderintresserade (pappa) så kan jag upplysa er om att igår regnade det 39 mm i Norrköping! Tydligen den största mängd man mätt sedan man började mäta regnmängden för 50 år sedan.... COOOLT. 
 
//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback