Norrpan förändrar mig

Hej svej. Se detta som en liten Önskelista till jul, tomten.
 
Ja tack!
Orangea toppar - I'm doing it
Som en Zebra ungefär.
Högg av fötterna på modellen. Men mysiga strumps
Den här fantastiska postern av Mikael Reuter vill jag ha. Punkt. Det är bara en fråga om tid... hehe
Dessa coola dinosaurier ska jag trycka på en t-shirt. WOOOOOOW
Lampan lampan lampan... Var har du varit hela mitt liv??
 
Fick inga rosor av Gustav när han kom hit. Jag fick 2 knivar. Tolkar detta som:
 
a) Han vill döda mig
b) Han vill ha hacknings competition
c) Om alternativ B - CHALLENGE ACCEPTED
 
Nu borde jag sova. Eller duscha. Eller skärna något med mina knivar, förlåt, keramikknivar. Fint ska det va.
 
//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback