Nostalgi

Ska uppdatera er om min toppenhelg med Madde (blir nog imorgon) men först en nostalgibild som Helena rotat fram ur arkiven!
 
Busken och Granen.
 
För länge sedan, på Sandviksskolans dag (man skulle vara utklädd och kunde vinna pris) klädde Helena och jag ut oss till Buske och Gran. Helena hade till och med ett litet fågelbo på huvudet!! Och om jag inte minns fel så vann vi 2:a eller 3:e pris för vår utklädnad. Hahahaha! Helt fantastiskt att se den bilden igen! :D
 
Kort om helgen så har Madde och jag varit en ytterst kort sväng på Puls och spontandansat en körtis, badat på Centralbadet (till och med utomhus, HA!) och klättrat i Klätterhallen. Vi har ätit god mat och druckit te, ätit pepparkakor och gifflar och kollat på film och pratat massor <3 Jättekul helg!, SÅ roligt att du kunde komma och hälsa på!! (Och lyckas alltid hitta så bra grejer när vi shoppar. Bingo varje gång)
 
Bild från Madeleines kamera! In Le Klätterhall.
 
 
Nu tänkte jag sova. En dag i studiernas tecken imorgon. Tur att jag tycker att det är intressant. 
 
//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback