Someday

Just nu är detta en ljuspunkt i min grå vardag. Ehehe
 

Och att mina efterlängtade skor kom idag, jippie!
 
Svårt att ta kort på skor.
 
Apropå skorna så skulle jag i helgen rita hur dessa fotbeklädnader ser ut för mamma (fruktansvärt övertrött) och började darrigt och ytterst fult rita något som slutligen såg ut såhär:
 
Vilket eventuellt för tankarna till Pretty Woman (hehehhe) när jag dessutom kraxade fram (mellan tårarna som rann av skratt) att de var i läder. Bara 325 kronor.
 
Min något lättlurade moder har en tendens att gå på skämt av den här kalibern vilket gör det hela extra kul. Till slut fick jag ju berätta att det var en skämt och ritade (även det fruktansvärt fult) en mer sanningsenlig bild av den sko som snart skulle bekläda hennes dotters fot. 
 
//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback