Tv1 (Tv-ett, TVÄTT)

Men tjenarö! Nu är jag här igen, plugghästen. Har analyserat en text och kollat på sociokulturella kontextualiseringar och hur politik framställs medialt. Joooorååå sååatt! Kurserna rullar på. Hade muntlig examination igår och det gick jättebra :)))
 
Idag tog jag Campusbussen hem till Norrpan och efter en snabb lunch tog jag tag i TVÄTTEN. Tvättiden mellan 14-17:30 gick åt varenda minut men nu jäklar har jag rena kläder. Och sängkläder. Och handdukar. Kan erkänna att jag var inne på ett par strumpor ifrån smutstvätten - så det var verkligen läge för tvätt.
 
Roade mig bäst jag kunde när jag väntade på en snabbtvätt.
 
 
Så kul kan man ha med en ny mobil med en fin kamera i och en tvättid på 3,5 timme.ADIOS
 
//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback