2loose

Toulouse var skitkul. Här kommer bilder (orkar inte skriva, sad but true):
 
Min macka jag köpte i Frankfurt från ett snett perspektiv.
2loose.
Söt tekanna. Och gott te!
Cool dörr.
Frankrikes 4:e största flod.
Pappa lekte med katten! Haha :)
Kanalen vid Helens lägenhet.
Åt musslor och kände mig jättefransk! SUPERGOTT!!! Notera att tallriken var formad som en mussla.
Jag och mami! Åt 3-rätters på en trevlig restaurang. Smakade till och med ankhjärta!
Coooolt
Stannade i en fin park och lyssnade på asbra musik! 
Gick igenom en frukt- och grönsaksmarknad och jag hittade denna guldgruva av AVOKADO!!!
Hittade Cepes = svamp
Papi! Han kom på en "roligt" skämt och blev asnöjd.
Mitt stjärntecken :D

 
Så, nu måste jag sova. Ska upp kl 5 imorgon... Men slänger kanske upp fler bilder senare! OCH HÅLL ERA FUCKIN TUMMAR!!!!!!!!! Imorgon kommer beskedet. Jag är nervös.
 
//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback