Födelsedag!!

Har haft fullt upp med att fylla år och öppna paket men nu är jag här igen. Hade en SUUUUUUPERBRA födelsedag och en SUUUUUPERBRA födelsedagshelg! Bilder, bilder, bilder.
 
Haha. Gjorde ett kreativt kort till G!
Tadaaa! Fjäderpaketet, muhaha
Gustav och hans Kalasmust, dagen till ära!
Paketöppning nummer 2, hehe
Tårta som jag gjorde med gul kiwi, grön kiwi, vindruvor, björnbär - MUUUMS! Kanske inte den vackraste tårtan som världen har skådat men den smakade gott.
Fick en fin höstbukett av Helena med blombud på min b-day! Och ett jättegulligt kort :)
Fick en jättefin teburk av Madde!! Passar PERFEKT in i min samling. 
Fick massa fina presenter men det här och de ovan var de få jag lyckades fota! 

Igår åkte jag tillbaks till Norrpan och var på universitetet, handlade och donade. Idag har jag jobbat 6:15-15 och imorgon och på fredag ska jag jobba 10-18. Denna dag har även bestått av tvagning av mina kläder och matlådegörning inför veckan. Och pluggeliplugg! 
 
Hann med en utgång i Örebro också i lördags men har inte en enda bild därifrån, oops. Blev inte så bara! Jä jä, ha det bra gott folk!
 
//Mallan
 


Kommentarer
kossi säger:

SV: Hyllan är från Jysk, 449kr. Dyngfin! :D

2012-10-13 | 15:18:26
Bloggadress: http://kittiepurr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback