En blöt afton

I fredags kom alltså Alexandra hit och vi gick en repa på stan, lagade mat och käkade tacos (taco friday sitter aldrig fel)! Sedan gjorde vi oss i ordning för rajtan tajtan och började dricka det alldeles för lättdruckna studentvinet Aurora som smakade svartvinbärssaft. Det slank med andra ord ner alldeles för lätt i strupen! Men OJ vad roligt vi hade. 
 
Vi hade en sjukt rolig förfest (hoppas inte mina grannar hatar mig) och mötte upp Robin utanför Puls och drog ut med honom. Haha - tur var väl det! I alla fall så köpte vi drinkar och lyckades få i oss en Jäger och en tequilashot...... Inte bra. Det var någonstans vid tequilan som det vände sig i magen och blev en stunds vomerande för A vilket resulterade i att vi drog hem (läs: vakten måste enligt sina regler skicka ut oss). Så R fixade taxi och vi drog hem till moi (jag kläckte ur mig "nu drar vi till nästa ställe" när vi blivit utkastade och klockan var ca halv 3 på natten) och käkade gurka och vattenmelon. Robin beskrev det som att hans pappainstinkter vaknade och han tyckte att kalaset räckte. TACK säger jag! Håhåhå.
 
Vattenmelon. Min favorit all times som jag nu har lyckats kräka upp!!! Blir så ledsen :( När jag var lien spydde jag Daim, vilket resluterade i att jag inte längre kan äta Daim. Samma sak med Plopp och ALL choklad som har något flytande i mitten. Usch.) Tänk om jag inte kommer kunna äta vattenmelon igen?!!!!?!?!?!? NOOOOOOOOO! Återstår att se... Jag har aldrig varit en sån som känner på mig att spyan är påväg så det blev pukeparty i min sovalkov ca kl 03:30. Najs. Torkade som genom ett under upp det värsta och lyckades somna men hade en periods kräktorkande på lördagen vill jag lova. Fy fan. 
 
Såhär mådde jag och Alexandra på lördagen. Eller kanske fredagen förresten? Men nu går jag händelserna i förväg -  först FREDAG!!!!!
Fina Alexandra! Och det förbannade vinet...... haha.
Tänder ljus. Som jag givetvis blåste ut sen :D
Glada och taggade till 1000!
Alexandra vaktade min lampa och såg till att inga flugor kom nära. 
Iphoneblixt. Fint va?
Haha
Haha nr 2
Nöjd
Alexandra i sin nya hårfärg. Fantastico!!
Den här bilden sammanfattar kvällen skrämmande bra...
Alli&Malli strikes again var temat för kvällen
Jaja, lite kräk fick man väl ta för en så rolig kväll. Över å ut.
 
Lördag:
 
Krama toaringen, check

 
Här spenderades stora delar av lördagsförmiddagen. Fy fan alltså! Jag trodde jag visste hur det var att vara bakfull - MEN INTE FÖRRÄN IDAG. Huvudvärken, illamåendet - kräket. När jag avlsutat kräkomgång 2 på toaletten hör jag Alexandra utanför: "Malin, jag måste kräkas." Haha, det kändes som att jag lämnade över stafettpinnen och som att vi växlade i dörren in till toaletten. Ojojoj!
 
Pizza på Oliver Twist på lördagskvällen när vi mådde lite bättre. Efter en dusch och en långsam promenad till stan. Och 2 rostade mackor och en kopp te! Den pizzan var UNDERBAR!!!


Idag har jag gått en höstpromenad och ska plugga, laga mat och TVÄTTA kläder. Kan bli en sväng till stan också och börja tänka ut saker till min önskelista FÖR SNART FYLLER JAG ÅÅÅÅÅÅÅÅR! :)
 
//Mallan

Kommentarer
Alexandra säger:

Fantastiskt!! Vi vet hur man festar (eller gör vi det kanske är frågan?)
Sjukt roligt i alla fall!!
Tack Mallan <3

2012-09-24 | 15:51:48
Mallan säger:

Haha ja fyfan! Känns ju väldigt orutinerat att kräkas men va fan - är det Alli&Malli reunion så ska man fan spy lite :D

2012-09-24 | 16:48:46
Bloggadress: http://mycketmeramest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback