hejsan svejsan

Woho!! Fredag!!!! Alexandra kommer hit idag, ska bli jättekul! Har städat min lya och fick en flashback till hur det brukade se ut när vi packade in familjen i bilen och åkte på semester, till stöten, sundsvall eller liknande. Då lyssnade vi alltid på Pugh Rogerfeldt, NOSTALGI! Så jäkla bra!
 
Pugh Rogefeldt – Kärlekens träd
Pugh Rogefeldt – Två Lika Är Ett
Pugh Rogefeldt – Stockholm - 2001 Digital Remaster
 
Sådär. Nu ska jag göra mig klar för att åka ner till centralen och möta Alexandra. Eller som Tabita skulle ha sagt: Alexandri. (Med grov karlskogadialekt)
 
//Mallan

Kommentarer
Helen säger:

Ååååh! Nu lyssnar jag på Pugh och guuud va längesen det var. Vilken nostalgi. Bra att du påminde mig :) hehe puss!

2012-09-22 | 10:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback