En superledig torsdag

Inget plugg, inget jobb, inget som ska göras. En helt fri dag, underbart! Kunde sova ut imorse men vaknade kl 8 ändå. Åt en lååååång frukt helt i min egen takt. Slappade i soffan en schväng och lyssnade på Podcast. Drog på mog löpgrejerna och sprang de 4,82 kilometrarna in till stan och hämtade min cykel som övernattade där inatt.



Cyklade hem och passade på att äta sånt som jag gillar till lunch: broccoli, majs, avokado.
.. VILKEN BRA DAG VA?!!? Snart ska jag plantera ner mina tomater i en större kruka och klippa av en tröja som ska sys upp. Massa kuligt! Ikväll blir det troligen häng på Stallyktan med lite folk, G och jag var för trötta för bio häromdagen så vi måste ju unne oss litte!

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback